در صورتی که قبلا درخواست ایمیل خود را ثبت کرده اید جهت اطلاع از آخرین وضعیت به قسمت پیگیری درخواست های ثبت شده مراجعه نمایید.
درخواست پست الکترونیکی جدید
- کد پیگیری
- آیین نامه
- مشخصات ایمیل
- اطلاعات فردی
قوانین و مقررات استفاده از پست الکترونیک دانشگاهی
- اعضای دانشگاه علم و فرهنگ شامل اعضای هیئت علمی و کارکنان، اساتید مدعو و دانشجویان می توانند با شرایط زیر از سرویس پست الکترونیکی دانشگاه استفاده نمایند:
- دامنه مورد استفاده ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان usc.ac.ir و فضای اختصاص یافته معادل 2GB می باشد.
- دامنه مورد استفاده ویژه اساتید مدعو lecturer.usc.ac.ir و فضای اختصاص یافته معادل 1GB می باشد.
- دامنه مورد استفاده دانشجویان stu.usc.ac.ir و فضای اختصاص یافته معادل 500MB می باشد.
- متقاضیان دریافت پست الکترونیک دانشگاه لازم است اطلاعات درخواست شده در این وبسایت را با دقت تکمیل نمایند.
- درخواست پست الکترونیک کاربران حداکثر طی 48 ساعت کاری توسط کارشناسان حوزه فناوری بررسی و در صورت عدم وجود نواقص تایید می گردد.
- پس از تایید درخواست پست الکترونیک، اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور ایمیل دانشگاهی از طریق پیامک به شماره موبایل شما ارسال می گردد.
- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات کاربری پست الکترونیک دانشگاه بعهده کاربر می باشد.
- کاربر پست الکترونیک دانشگاه مسئول مستقیم هر نوع استفاده یا فعالیتی که با آن انجام شود، می باشد.
- مشخصات پست الکترونیک خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید.
- دارندگان پست الکترونیک دانشگاه ملزم به رعایت سایر قوانین مربوطه دانشگاه و کشورمی باشند.
- ارسال هرزنامه (spam) از پست الکترونیک دانشگاه اکیدا ممنوع می باشد و پست الکترونیک کاربر بدون اخطار قبلی مسدود می گردد.
- چنانچه کاربر اقدام به ارسال ایمیل انبوه کند، ایمیل شخص توسط مرکز فناوری دیجیتال مسدود می گردد.
پذیرش قوانین اجباری است